Efteruddannelse

Kompetencegruppen

Telefonisk salg i kundekontaktfunktioner

Kort fortalt

Efter uddannelsen kan deltageren gennemføre et grundlæggende telefonisk salg af services og produkter ved såvel indgående kontakt, som når deltageren skal kontakte kunden med henblik på at gentegne tabte kunder.

Hold

Kurset du har valgt, kan være en del af en samlet pakke. Se kursuspakken ved at søge på kursets fagnummer. Du kan ofte også tage kurset for sig selv, kontakt os for mere info: Kursussekretær Charlotte Vigtoft Nielsen 9680 1516
Du kan også bruge kursusagenten for at blive adviseret om nye hold.
Info om fag

Målgruppe: Uddannelsen er udviklet til ufaglærte og faglærte medarbejdere i større eller mindre virksomheder, der arbejder med eller ønsker at arbejde med telefonsalg.

Beskrivelse: Deltageren kan gennemføre et grundlæggende telefonisk salg af virksomhedens services og produkter ved såvel indgående kontakt, som når deltageren i jobfunktionen skal kontakte kunden med henblik på enten salg af services eller produkter, eller på at gentegne tabte kunder. Desuden kan deltageren få kontakt med relevante kunder på en venlig, tillidsvækkende og effektiv måde samt udføre en målrettet præsentation af virksomhedens produkter og services samt afdække købsmotiver, ønsker og behov og anvende teknikker til at afslutte salg. Herefter kan deltageren afslutte kontakten på en positiv måde.

Fagnummer: 47252 Telefonisk salg i kundekontaktfunktioner Varighed 2 dage AMU-pris: DKK 256,00 Uden for målgruppe: DKK 1.218,30