Efteruddannelse

Kompetencegruppen

Søgemaskineoptimering af digital kommunikation

Kort fortalt

Kurset skal sætte deltageren i stand til at kunne forestå arbejdet i forbindelse med søgemaskineoptimeringen af mindre webløsninger. Herunder har deltageren opnået en viden om forskellene i funktionalitet mellem søgerobotter og ¿kataloger. Endvidere har deltageren et kendskab til de tekniske virkemidler, som kan bruges i søgemaskinearbejdet, samt begreber som "linkpopularitet" og "pagerank".

Hold
Kurset du har valgt, kan være en del af en samlet pakke. Se kursuspakken ved at søge på kursets fagnummer. Du kan ofte også tage kurset for sig selv, kontakt os for mere info: Kursussekretær Charlotte Vigtoft Nielsen 9680 1516
Du kan også bruge kursusagenten for at blive adviseret om nye hold.
Info om fag

Målgruppe: Uddannelsen er målrettet medarbejdere der arbejder med, eller ønsker at arbejde med søgemaskineoptimeringen af webløsninger som fx profilerings website, digitale magasiner og -reklamer.

Beskrivelse: Deltageren kan forestå arbejdet med søgemaskineoptimeringen af webløsninger i forbindelse med virksomhedens produktion af digitale kommunikationsløsninger, som fx profilerings website, digitale magasiner og -reklamer.

Herunder har deltageren opnået en viden om forskellene i funktionalitet mellem søgerobotter og -kataloger. Endvidere har deltageren et kendskab til de tekniske virkemidler, som kan bruges i søgemaskinearbejdet, samt begreber som “linkpopularitet” og “pagerank”.

Fagnummer: 40814 Søgemaskineoptimering af digital kommunikation Varighed 1 dag AMU-pris: DKK 192,00 Uden for målgruppe: DKK 875,70