Efteruddannelse

Kompetencegruppen

Salg og markedsføring inden for madproduktion

Kort fortalt

Du kan med baggrund i ledelseserfaringer udarbejde en strategi til markedsføring af køkkenets madproduktion og ud fra kendskab til målgrupper og segmentering af markedet. Endvidere kan du fra et grundlæggende kendskab til markedsføringsloven anvende værktøjer til markedsføring og salg af køkkenets madproduktion.

Hold

Kurset du har valgt, kan være en del af en samlet pakke. Se kursuspakken ved at søge på kursets fagnummer. Du kan ofte også tage kurset for sig selv, kontakt os for mere info: Kursussekretær Charlotte Vigtoft Nielsen 9680 1516
Du kan også bruge kursusagenten for at blive adviseret om nye hold.
Info om fag
48796 - Salg og markedsføring inden for madproduktion

Målgruppe: Ledere og teamledere, som arbejder med professionel forplejning på offentlige og private køkkener, og som ledelseserfaringer har et godt kendskab til køkkenets forskellige brugergrupper.

Beskrivelse: Du kan:
Udarbejde strategi til markedsføring inden for madproduktion på basis af kendskab til målgrupper og segmentering af virksomhedens totale marked.
Planlægge markedsføringsaktiviteter med baggrund i et grundlæggende kendskab til markedsføringsloven.
Anvende værktøjer til markedsføring med henblik på at fremme salg af køkkenets madproduktion.
Redegøre for fordele og ulemper ved brug af forskellige markedsføringsmetoder relateret til madproduktion.

Fagnummer: 48796 Salg og markedsføring inden for madproduktion Varighed 3 dage AMU-pris: DKK 384,00 Uden for målgruppe: DKK 2.080,10