Efteruddannelse

Kompetencegruppen

Omnichannel

Kort fortalt

Efter kurset kan du bruge omnichannel til at optimere jeres kundeservice igennem dataopsamling, automatisering og personalisering. Du kan derudover optimere arbejdsgange for kundeservicemedarbejdere og bruge den indsamlede data til at optimere på kunderejsen og understøtte salgsindsatser.

Hold

Kurset du har valgt, kan være en del af en samlet pakke. Se kursuspakken ved at søge på kursets fagnummer. Du kan ofte også tage kurset for sig selv, kontakt os for mere info: Kursussekretær Charlotte Vigtoft Nielsen 9680 1516
Du kan også bruge kursusagenten for at blive adviseret om nye hold.
Info om fag
49805 - Omnichannel

Målgruppe: Kurset retter sig mod faglærte og ufaglærte medarbejdere, der arbejder med digital kundeservice og salg eller i fremtiden skal arbejde med digital kundeservice og salg på tværs af kanaler.

Beskrivelse: Deltageren kan ved hjælp af en omnichannel strategi arbejde med kundeoplevelsen for at skabe en målrettet salgsindsats.

Deltageren kan tilrettelægge effektive arbejdsgange for medarbejdere, der for kunden resulterer i en sammenhængende oplevelse af brandet.

Endvidere kan deltageren tilrettelægge en sammenhængende effektiv service og kommunikation over for kunden.

Fagnummer: 49805 Omnichannel Varighed 2 dage AMU-pris: DKK 256,00 Uden for målgruppe: DKK 1.218,30