Efteruddannelse

Kompetencegruppen

Butiksdrift - Daglig drift og kampagner

Kort fortalt

Efter kurset kan du være med til at optimere butikkens markedsføringsindsats og bibringe konstruktive løsningsforslag til kobling af markedsføringsindsats og indsatsen i butikken. Ligeledes vil du få indsigt i sociale mediers markedsføringsmæssige fordele og ulemper.

Hold
Kurset du har valgt, kan være en del af en samlet pakke. Se kursuspakken ved at søge på kursets fagnummer. Du kan ofte også tage kurset for sig selv, kontakt os for mere info: Kursussekretær Charlotte Vigtoft Nielsen 9680 1516
Du kan også bruge kursusagenten for at blive adviseret om nye hold.
Info om fag

Målgruppe: Kurset retter sig mod faglærte og ufaglærte medarbejdere, der har opnået erfaring i arbejdet med kampagneplanlægning i butikken.

Beskrivelse: Deltageren kan
anvende værktøjer til styring af butikkens kampagner og sikre at butikken udnytter markedsføringsindsatser optimalt i butikken
vurdere butikkens overordnede markedsføringsaktivitet, og give løsningsforslag til hvorledes butikkens forskellige afsætnings- og markedsføringsplatforme målrettes målgruppen, for at optimere omsætning samt understøtte butikkens profil
gennemføre aktiviteter som sikrer optimalt varepres i udvalgte områder samt at varepræsentationer fremstår inspirerende for målgrupperne

Fagnummer: 48336 Butiksdrift - Daglig drift og kampagner Varighed 3 dage AMU-pris: DKK 384,00 Uden for målgruppe: DKK 1.712,45