Efteruddannelse

Kompetencegruppen

Salg- og servicekompetencer i bagerbutikken

Kort fortalt

Deltageren kan formidle information om bageriprodukter, kunder og købsadfærd og komme med input til værdier og retningslinjer, som butikspersonalet kan anvende og agere efter i salgsarbejdet. Deltageren kan på baggrund af viden om service og salgsteknik observere butikspersonalet i en given salgssituation med henblik på at kunne rådgive personalet til at optimere salgsarbejdet.

Hold
Kurset du har valgt, kan være en del af en samlet pakke. Se kursuspakken ved at søge på kursets fagnummer. Du kan ofte også tage kurset for sig selv, kontakt os for mere info: Kursussekretær Charlotte Vigtoft Nielsen 9680 1516
Du kan også bruge kursusagenten for at blive adviseret om nye hold.
Info om fag

Målgruppe: Arbejdsmarkedsuddannelsen retter sig mod medarbejdere beskæftiget med fremstilling af brød, kager, dessert, chokolade og konfekture, og som ønsker at tilegne sig kompetencer i forhold salg og servicefunktioner i bagerivirksomheder.

Beskrivelse: Deltageren kan formidle information om bageriprodukter, kunder og købsadfærd til butikspersonalet, som kan anvende denne viden i salgsarbejdet. Deltageren kan ud fra indsigt i et eller flere butikskoncepter komme med input til værdier og retningslinjer, herunder personlig kundekontakt, service og hygiejne, som butikspersonalet skal agere efter i salgssituationer, Deltageren kan på baggrund af viden om service og salgsteknik observere butikspersonalet i en given salgssituation med henblik på at kunne rådgive personalet efterfølgende til at optimere salgsarbejdet.

Fagnummer: 47400 Salg- og servicekompetencer i bagerbutikken Varighed 2 dage AMU-pris: DKK 256,00 Uden for målgruppe: DKK 1.463,40